Borta bra men hemma bäst




Hemkommen från en underbar helg hos lillasyster i finaste huvudstaden!
Har haft det så bra som man bara kan =)
Ätit gott, blivit firad med paket och god mat, shoppat och bara njutit av att vara på "mini" semester.

Nu har vi landat på hemmaplan och jag måste erkänna,
borta bra men hemma BÄST ;D
 Jag älskar mitt hem <3
Storstadslivet är inget för mig, en helg sådär ett par gånger om året räcker gott och väl!
 Tacka vet jag älskade byn!


Agnes smällde i sig en halv smakportion banangröt ikväll!
Inte illa pinkat, hon som varit så skeptisk till det där med smakisar.
Hoppas trenden fortsätter så vi kan få lite mer rutin på måltiderna.

Bilder på all shopping tar vi imorgon, hold on!

Nu sängen, BVC-besök väntar tidigt imorgon.



G o d n a t t



Kommentarer
angelica

Väntar med spänning på shoppingbilderna ;)

2012-04-02 @ 18:17:36
angelica

Väntar med spänning på shoppingbilderna ;)

2012-04-02 @ 18:18:10
Madde

Vill se bilder nu på shoppingfynden:) förstår att ni haft en underbar helg i stora staden:) men visst är det skönt att komma hem även om det bor ett litet storstadshjärta i mig sedan vi Bode i götlaborg:)puss på dig:)

2012-04-02 @ 18:37:25
URL: http://Http://www.mrsmaddy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0