Myskväll






Vi gjorde en utflykt till lilla staden O idag, besökte bl.a Mc donald´s och Maxi.
Nu har vi laddat upp med blöjor, välling, tvättservetter mm så det räcker ett bra tag framöver.
Agnes och jag besökte även mitt jobb, både Jonas och Jerker busade för fullt med liten =)
Många skratt och leende som fick grabbarna att smälta, härligt!!

Ska följa med till Ullared, en resa som jobbet ordnar.
Tycker det är toppen när det fixas så roliga grejer,
känner att man måste hänga med och visa sin uppskattning.
Det är rätt många som ska med så vi kommer med största sannolikhet ha en rolig dag
med prat och massa shopping!

Nu ska jag och F ha myskväll ♥
Bubblande vin och chokladdoppade jordgubbar!


K r a m



Kommentarer
Mamma

Myspys :)

2012-04-25 @ 21:49:47
Madde

Men Gud vilket mys så här mitt i veckan;))))

2012-04-26 @ 12:50:10
URL: http://Http://www.mrsmaddy.blogg.se
Angelica

Vikken lyx =)...mumsigt

2012-04-26 @ 15:03:42
Sara

Visst är det underbart att få lyxa till det lite grann mitt i veckan, sådant älskar jag =)

2012-04-26 @ 20:12:06
URL: http://frumelzen.blogg.se/
Klangh

var hittade du den "chokladskålen" ? Kram

2012-04-28 @ 14:56:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0