Smyckeskrin






Det här fina smyckeskrinet fick jag av lillasyster Ellen, tack så jättemycket!
Perfekt eftersom mina smycken har legat öppet i en korg på toaletten, inte det bästa kanske.

Jag gillar att ha ordning på saker och ting, varje sak på sin plats.
Nu är det ju långt ifrån att det är just så hemma hos oss men önska kan man alltid.
Måste börja någonstans och mina smycken får vara starten!
Storstädning/rensning i klädgarderoben är nästa på tur, ser ut som någon släppt en bomb där inne.
Fattar inte, jag som a l l t i d lägger in allt så fint!

Imorgon blir det kompisträff för mig och Agnes, jag älskar att vara mamma-ledig ♥


K r a m




Kommentarer
Madde

Jag har ALLTID ordning med:)) älskar också att va mammaledig och ännu mer nu när våren och sommaren är på g( tror du vi kan va hemma några år till? ) ;)

2012-04-04 @ 15:37:03
URL: http://Http://www.mrsmaddy.blogg.se
Sara

Haha =))

Ett par år MINST Madde ;-)

2012-04-04 @ 21:56:26
URL: http://frumelzen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0