Ny vecka & Nya tag


Det är inte helt lätt det där med att äta =) Majskroken torkade liksom fast!!

Måndag och en ny veckan att se fram emot.
Ganska lugn vecka men det behövs ibland, kompisdejt för mig och Agnes på torsdag än så länge.

Nu när Agnes äter gröt regelbundet varje dag tänkte jag att vi kanske borde börja med lite smakportioner.
Sagt och gjort satte jag igång med att att koka morötter för att sedan mixa till puré,
busenkelt kan man tycka.
För det första fattades locket till mixern, helt spårlöst borta.
För det andra blev det morotspuré i hela mitt "vita" kök efter några försök med stavmixern.
För det tredje, en skrikande, hungrig bebis som inte alls var nöjd med att maten dröjde.
OM det blir någon nästa gång ska jag hitta locket till mixern OCH göra maten i god tid innan
Agnes hinner bli allt för hungrig!

Kvällen har spenderats hos Mikaela & Ebbe ♥, Elin tittade även in en sväng =)


Idag har det varit en extra bra dag ♥


K r a m & G o d n a t t



Kommentarer
Angelica

svar:Jag brukar åka på loppis/antikt i Alstermo. Hultanäs och virserum (o virserum är gigantiskt). Tror det är en gammal fabrik trevåningar högt. Nere är det bara massa pryttlar..köksprylar..krukor..lampor..trasmattor. sen är det två våningar med med jätte mkt gamla möbler. Matsalsbord i ek.stooora ekskåp. gamla utdragsängar. Två gånger om året är det en gigantisk loppis här i åseda. jag letar hela tiden efter nya loppisar. på fredag ska jag till halmstad och helsingborg tillsammans med mina små. Tänkte ta ut pengar och kör jag förbi nån loppis längs vägen så blir det nog en snabb inbromsning ;)

Kosta: jag är nog mest där på vinterna, då har dom ju julmarknad med. Brukar köpa endel klappar då med. Björnborg kalsonger som är lite billigare iaf typ till min man och mina bröder. och böcker. Förr hade dom brudklänningar jag hittade en som satt som en smäck...1000 kr. Hade kostat 8999 kr. Synd att jag inte skulle gifta mig då bara.

Angående ditt party så har jag inte glömt..utan ser framemot det. och tack o lov så kunde mamma ha barnen.

Dom där nedrans majskrokarna brukar fastna lite överallt..

2012-04-17 @ 10:01:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0