Hår-munken!




Prat och fika med fina vänner i staden idag! Ni är Underbara ♥
Fralle-fika toppat med kladdkaka och jordgubbar =) Gott!!

Hemma har golven fått sig en omgång, välbehövligt!
 Eftermiddagen och kvällen har spenderats med mitt guldkorn
Hon har varit superpigg hela kvällen och somnade därmed inte förrän 21.45.
Man kan ju hoppas att hon sover lite längre imorgon då, men det är väl att hoppas på för mycket.



Idag invigde jag min hår-munk ;D Haha!! Kul ord och kul accessoar!
Känner mig lite som pigan Lina i Emil & Ida.

Mamma och Ellen har varit här på lite fika,
mamma fick Agnes att skratta så där härligt att man nästan blir tårögd ♥
Underbara barn, tänk att man kan älska någon så mycket!
Du är mitt allt ♥


G o d n a t t



Kommentarer
Faster Sandra

Det är en sak som får mig att vilja ha långt hår igen, och det är att kunna sätta upp håret så där! =) Din bild gör inte saken bättre!



Det finns bara en sak att säga om Agnes <3 <3 <3 !

2012-04-05 @ 11:49:12
Sara

Som tur är så växer ju håret, sen hur snabbt är ju frågan ;-)

Tycker du är superfin i ditt hår!



Det finns bara en sak att säga om faster Sandra <3 <3 <3



2012-04-05 @ 13:45:32
URL: http://frumelzen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0