Påsken 2012





Påsken har rusat förbi och vi har verkligen haft fullt upp!!!
Vi har ätit massor av god påskmat och umgåtts med familj och vänner, precis som det ska vara =)

I lördags var vi hos pappa/morfar, Agnes fick ett påskägg med kläder, hink och vattenkanna!
Vi åt god mat och fikade, naturligtvis!
Senare på kvällen bar det av mot Huseby där grillning stod på schemat, såå gott!
Finaste Elin & Joakim hade fixat påskägg till alla små ♥
I Agnes ägg fanns hårspännen, strumpor och tuffa solbrillor =) T A C K!!

Familjen Melzén stod för efterrätten och det blev en favorit från "Halv åtta hos mig"


Tripple Chocolate Dream by Agnes ;D

Gårdagen spenderades med mamma/mormor och av en händelse hade påskharen även varit där ;D
Supergulligt påskägg i porslin med en peng i och ett par prickiga strumpbyxor, tack mormor!

Damir och Freddy bestämde sig för att äta i stan och då fick jag följa med!
3-rätters på Cecil sitter fint efter tröttnande på all påskmat.

På vägen hem bestämde jag mig för att gå på pubkvällen ;D
Vi förfestade hemma hos Sanna och fortsatte sedan på Emågården!!
Hade en superkul kväll och drack alldeles lagom mycket för att vara första gången efter graviditeten.
 N Ö J D!


K r a m





Kommentarer
Madde

Är det så den ska se ut:)) kan du baka en åt mig:)) hihi åh vad kul gjorde du rätt i att dricka lite gott med alkohol i:) kram

2012-04-09 @ 22:24:51
URL: http://Http://www.mrsmaddy.blogg.se
sanna

det var så kul att du var med. livsnjutargatan levererade & vi likaså <3

2012-04-10 @ 09:43:58
URL: http://sannajosefins.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0