Äntligen!!!

Nu så, Ellen!!!

Ja det är nog mest systra mi som har fått mig till att börja blogga =)
Tycker det är superkul att läsa andras bloggar så nu ska jag pröva mina egna vingar.


Känner mig galet taggad att få skriva av mig om vad som händer i vårt lilla liv!!
Det får bli en mjukstart då jag har dåligt tålamod. Har suttit här ett tag nu.


Liten sover och mannen min jobbar, så sitter här och njuter av att bara vara ;D
En förkylning har smygit sig på så känner mig inte på topp,
håller tummar och tår att den inte är här för att stanna.



GODNATTKRAM!



Kommentarer
Mamma

Va kul! Se till att inte vänta ett helt år med nästa inlägg ;) Jättefin blogg!!

2012-02-21 @ 22:43:08
Ellen

AAAWW, så kuuul! :DDDD

Lova mig regelbunden uppdatering! ;) Puss!

2012-02-21 @ 22:48:04
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0