En liten prinsessa!

I stort sett allt som har med kungahuset att göra är bara så himla fint, tycker jag.
Det är något speciellt helt enkelt, kan inte låta bli att bara älska att dom äntligen fått sin prinsessa ♥
Längtar tills imorgon då det ska meddelas vad flickebarnet ska få för namn, 
en hel drös kan jag tänka mig att det blir!
Jag tippar på att tilltalsnamnet blir Alice, Astrid eller Dessiré.
 Återstå att se "höra".

I väntan på första bilden tar vi Vickan som nyfödd!




Vår alldeles egna lilla Prinsessa!
Agnes Isa Lovelia ♥




Vi har tillbringat dagen hos världens bästa mormor!
Vårpromenad i det härliga vädret, fika med supergoda muffins och till middag fluffig fläskpannkaka ;D

Tack för att du finns m a m m a!



g o d n a t t



Kommentarer
Mamma

Tack för att jag får tillbringa vardagen tillsammans med er <3 <3

2012-02-25 @ 14:41:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0