Full rulle

Dagarna bara springer iväg!! Kanske för att det har varit full rulle varenda dag ;D
Sedan sist har vi haft fina vänner på brunch här hemma och efter ett "familjeråd"
så bar det iväg till Kosta outlet för hela slanten.
Vi valde dock fel dag med tanke på den klarblå himmeln och den gassande solen,
men vad gör det om hundra år?
 
I rulltrappan ♥
 
Två dagar och nätter har spenderats vid Sinnern, med kanonväder!!
Sol och bad under dagarna och massa mys och god mat på kvällarna.
Igår hade jag och Agnes en mamma-dotter-dag då pappa var iväg och spelade poker.
Idag har det varit pappa-dotter-dag då jag varit på äventyr med två fina töser ;) mer om det imorgon!!
 
Nu päser jag i soffan efter en gófika hos Hultqvist/Johansson,
tack för underhållande samtalsämnen
och för att jag fick smitta av min lycka över mina loppisfynd idag ♥
 
 
Kraaam!


Kommentarer
Ellen

Du glömde att världens bästa lillasyster varit på besök! ;)

2012-07-30 @ 09:34:16
URL: http://ttypisktellen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0