Bvc-besök och Gófika



Bvc-besöket idag visade att Liten börjar bli Stor =) Hela 63,5cm lång och 6835g tung!
Min lilla bebis ♥
Hon följer sin kurva som hon ska och mår alldeles utmärkt bra. Precis som det ska vara!

Dagen har spenderats hos mamma (snart har jag väl besöksförbud där ;D)
Trots mammas influensa har vi inte kunnat vara ifrån henne, det måste väl ändå betyda
 att hon är alldeles underbar!
Gófka och god mat, Tack ♥

Agnes har knappt sovit nått idag så hon stupade i säng redan klockan 20.00
en timme tidigare än vanligt. Vi får väl se om hon vaknar tidigare imorgon.

Jag har därmed fått tid till att kolla "familjen annorlunda" i lugn och ro.
Åh va jag bara älskar Peter och Mirka, finfina =)
Hur orkar man med allt??
 Galet många barn och på tok för mycket att ha koll på! Helt underbart, hur som helst.
Själv tror jag att det räcker med 3 barn, men man ska aldrig säga aldrig!

K r a m






Kommentarer
Madde

Galet mysig familj Mirka och Peter har:) och 3 barn låter helt underbart:)

2012-03-06 @ 00:12:49
URL: http://Http://www.mrsmaddy.blogg.se
Mamma

Håller med Madde o dig 3 barn är perfekt! Du o din fina familj förgyller min vardag. Betyder speciellt mycket när man är sjuk <3

2012-03-06 @ 18:55:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0