Lediga Lördag




Dagen har spenderats hos mamma och syster Ellen!
Vi ägnade bland annat tiden åt att dricka chokladmilkshake, det var inte igår jag drack det precis,
himmelens gott =) Jag satte mig vid pianot en stund och klinkade lite.
 Om det är något jag saknar här hemma
i lägenheten så är det ett piano, det är så rogivande att bara få sitta och spela och sjunga ett tag.

Mamma och jag tog en sväng ner till garaget för att leta fram bebiskläder från det att vi var små.
Hittade massor av fina och mindre fina kläder, gulliga påslakan och mina första skor!




Agnes hemma hos Elin med en majskrok i handen,
det är kul att leka med ett tag men äta den är ingen höjdare.

Har haft fikabesök av helan och halvan (Daniel & Tony) pojkarna verkade lite rastlösa då dom skulle ta det "lugnt" ikväll = inte ut och festa ;D
Dom är mer än välkomna!!!

Kollat på andra chansen, vilket fiasko!! Orkar inte...
Chips och guacamole var däremot ett Plus =)


K r a m ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0