Syskonkärlek




Blev lite smått sentimental när jag satt och kollade igenom massa bilder på datorn.
Vilken tur att just Jag har fått så fina systrar =)
Tre småsystrar som inte är så små längre!
Jag ÄLSKAR ER ♥♥♥

På torsdag åker vi äntligen upp till Stockholm för att träffa Linn!! Som jag har längtat.
Umgås, äta gott och massa shopping!!

Freddy har däckat i soffan så får väl slå nått hårt i huvudet på han för att kunna ta sig in till sängen.
Snarkar gör han med och när man snällt ber han lägga sig på sidan för att inte taket ska lyfta får man
till svar;
Nej men jag snarkar inte!!!
Gaaaahhhh.........

Hänga upp tvätten sen blir det sängen för fru Melzén!


K r a m



Kommentarer
Mamma

Ohhh! vilken fin bild!!!

2012-03-25 @ 20:25:24
Linnzan

Åh vad jag längtar! Älskar dig!

2012-03-26 @ 08:51:38
Gabbe

Åhhh..glömt höra av mig till dig ju! :-(( Messar så fort jag kan!

Och du förresten...det där med snarkningar känner jag igen. En annan kommentar är: Men jag sover ju inte! (nähä..hur kan han snarka då..och inte hör han att han snarkar) Kram på dig vännen!

2012-03-26 @ 21:56:00
Ellen

Älskar dig! <3

2012-03-27 @ 19:18:05
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0