Tillbaka med bloggandet!



Dålig uppdatering men det ska det bli ändring på! 5 dagar har gått och vi har hunnit med en hel del =)
Agnes har fått ny vårjacka och mössa, blev inte alls i stil med vad jag tänkte från början men men.
Den här jackan kändes som hon kan ha till lite fler tillfällen, blir kanske en kappa lite längre fram.

Finaste Saris hoppade av bussen här och tog ett fikastopp!
Supermysigt när man kan göra så =)
Fick en "lite tidig" påskpresent ♥ Ska försöka få till ett inlägg om det lite senare ikväll.
Tack för en trevlig torsdagskväll vännen!



I fredags hade vi lite tacomys! Mamma, Staffan, Ellen och min mormor kom på besök.
Nu när min mamma blivit mormor blir det lite lätt förvirring med mormor hit och mormor dit
Min mormor berättade då att hon har fått lära sig att man blir "Guldmormor" istället för gammelmormor.
Jag själv tycker det är ett himla bra påhitt ;D
Min mormor hade med sig en jättesöt liten blomma, precis i min smak! Tack ♥


I lördags var vi på finfint dop för lille Felix ♥
Tack för att vi fick vara med och fira den stora dagen med dig!
Senare på kvällen med vi bjudna på middag hos familjen Johansson/Hultqvist,
Elin och Joakim var också där, alltid lika mysigt att få träffas och umgås!

Just nu sitter jag i soffan alldeles själv.     
Freddy och Agnes är kvar i Berga, har ätit supersmarriga kroppkakor där idag.
F tyckte jag kunna åka hem och få lite egentid ;)
Välbehövligt, tack älskling


K r a m








Kommentarer
Mamma

Fin hon är min Ange-Bange <3 Tack för en mysig fredagkväll hos dig!

2012-03-11 @ 18:13:04
Madde

Felix tackar för den fina filten han fick i doppresent:) vad är det för smarrig efterrätt i glasen? ser himla gott ut:)

2012-03-12 @ 08:55:23
URL: http://Http://www.mrsmaddy.blogg.se
Sara

Det är choklad och hallonmousse ;D Gott!!

2012-03-12 @ 09:01:46
URL: http://frumelzen.blogg.se/
Johanna

Såå stor hon har blivit, världens sötaste Agnes! Det var så länge sen vi träffades. Hoppas vi ses imon på öppna. Levi och jag saknar er!

2012-03-12 @ 16:05:26
Sara

Vi ses absolut imorgon Johanna =) Vi saknar ju er med!!

2012-03-12 @ 22:34:20
URL: http://frumelzen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0