Kicks & Pysselkväll




Har varit uppe med tuppen idag, vid klockan 8 var hela familjen på språng upp till "moffa".
Jätteskönt att komma ut så tidigt, lugnt och fridfullt och så kanonväder på det!
Pratstund hos pappsen och lite matstopp för Agnes sen hem igen.

Igår låg KICKS-katalogen i brevlådan, kul läsning och inspirerande bilder.
Sminkväskan måste uppdateras så önskelistan kan göras l å n g ;D
Ä L S K A R Escadas parfymer,
två nyheter är Sexy Graffiti & Rockin´Rio som gärna får flytta hem till mig!
Märket "I Love" har färgsprakande hudvårdsprodukter, man vill bara stoppa A L L T i munnen!
Doftar gott - eller
"Gottar Doft" - som min pappa brukar säga! Måste bli en sådan flaska.



Igår kväll hade mamsen fixat en "pysselkväll" för oss mammor som går på öppna förskolan!
Skönt och mysigt att ibland bara träffas som "Sara" och få umgås och prata utan pass med en liten =)
Men kan ju erkänna att jag saknade min lilla b e b i s under dom timmarna jag var borta!

Vi gjorde barngalgar, påskpynt, pratade och fikade med frallor och påskbakelser!

T A C K mamma, för att du ställer upp på din lediga tid =)




K r a m ♥



Kommentarer
Mamma

Klart jag ställer upp för er, ni är så fina och mysiga mammmor!!

2012-03-23 @ 20:15:52
Angelica

Åh så fin galge..verkligen. Vikket roligt pyssel ni har därborta i högsby

2012-03-23 @ 20:16:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0