En hel vecka


Agnes & Ebbe ♥

En hel vecka har det gått sedan jag bloggade sist, obeskrivligt trött och helt enkelt inte haft någon
lust till att skriva av mig!
Det har rullat på i vanlig ordning med något varje dag, ska bli skönt med helg nu.

I lördags hade vi vinkväll hemma hos Mikaela, tacopaj & chokladpudding!
Tog även en sväng ner till lanhagen för att titta på alla vackra studenter i balklänning och kostym.

I tisdags var vi hos Nathalie, det bjöds på kolasnittar och supergod hallonpaj!
Tack för en mysig kväll ♥

Igår satte Freddy igång med ett bullbak, han hade fikat denna torsdag och kände väl för att impa lite
extra med egna kanelbullar, sötis!!
Jag åkte även på att göra en tripple chocolate dream som han skulle ha med, synd med sådana bakerk
tycker jag, man kan ju liksom inte ta en bit från en kladdkaka utan att det syns.
Jag får helt enkelt göra en till helgen =)

Vi har även hunnit med ett bvc-besök idag, stora fröken väger nu 8535g och är 68cm lång!
Agnes har haft variga ögon i två dagar nu och jag trodde det kunde vara ögoninflammation.
Fick rådet att badda med bomullspadd vilket vi redan gör, får se hur länge det varar.

Ikväll firar vi svärmor som fyller år idag!
Det blir kinamat och lite kalas hemma hos Agnes fastrar =)


K r a m




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0