Helgen





Vi firade Agnes farmor i torsdags med god mat från Aidis och ett hej dundrandes tårtkalas!!
Farrmor nöjd och vi likaså =)

I lördags åkte jag & Agnes till Kalmar för att hälsa på min Saris ♥
Alma var även med då mamma Hanna behövde fixa inför hennes 4 årsdag!!
Vi lunchade på stan och sedan blev det fika hemma hos Hanna & Alma.
Suerfint hus och precis sådär stort och öppet som jag vill ha det.
Kul att vi fick hälsa på, nästa gång är ni välkomna hem till oss =)



Lördagskvällen tillbringades hos Elin & Joakim!
Älggryta till huvudrätt och god chokladpudding till efterrätt.
Elin, du är galet duktig på att laga mat!! Alltid gudomligt gott =) T a c k!!

Igår blev det Berga-fiket!
Har inte varit där sen sist som jag sa till mamma ;D menade att det var väldigt längesen!



K r a m



Kommentarer
Madde

Galet söt Agnes är:)... Gud vad god kakan/tårtan ser ut, kanske kunde få lära mig att baka på berga fiket;)

2012-05-14 @ 23:03:01
URL: http://Http://www.mrsmaddy.blogg.se
Sara

Det är Greta-tårta :-) galet gott!!!!

Du kan visst baka, det var ju ugnen det var fel på ;-)

2012-05-16 @ 16:54:34
URL: http://frumelzen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0