Fullt upp hela helgen


 

Fredagen tillbringade jag och mamma i staden tillsammans med Sofia och mamma Ann!
Det bjöds på enchiladas och till efterrätt smarrig kladdkaka, gott!!
Pratade om allt mellan himmel och jordfräs, timmarna bara flög förbi.
Sofia är för övrigt galet duktig på att inreda, behöver ni hjälp så slå henne en pling!
Vi avslutade kvällen med en tur till Maxi ;D



Lördagen kom och vi firade pappa Freddy med paketöppning på morgonen,
la fram som förslag att vi kunde åka till Kosta outlet en sväng och det gick han såklart med på!
En besvikelse dock att det inte var något att åka dit för, inte alls nått i klädväg för min smak.
Fyndade 6 plagg till Agnes från Polarn&Pyret men för övrigt åker jag hellre till Kalmar och shoppar.
Vi åt mat, glass och hade en mysig familjedag tillsammans ♥



På kvällen korkades det upp bubblande rosé, vi firade nämligen 3-årig förlovningdag ♥
Freddy frågade hur många år det var och gissade på 5?! Haha =)
Är det bara 3? Det känns minst som 5!!
Är det bra eller dåligt???
Hur som helst smakade det gudomligt gott, känns lite lyxigt att få dricka vin igen ;))



Igår blev det bad av skitig hund! Vi tog Zelma med när vi ändå var i gång.
Efter badet borstade vi dom och kom fram till följande;
Zelma - fäller i princip ingenting alls.
Zippo - FÄLLER ENORMT MYCKET - Jag blir TOKIG!!!!!
Freddy öppnade försiktigt sovrumsdörren tidigare idag och frågade om han kunde dra igång
dammsugaren, nej sa jag inte än.
Då behöver du inte gå upp än för du kommer bli galen av allt hår här inne!!
GALEN är bara förnamnet nu när jag sitter här i soffan och ser allt hår.
Nu pratar vi inte lite hår/hårtussar.
En lätt = det ser ut som 411 tusen yra höns har dansat loss i vårt vardagsrum.
Om jag älskar att ha hund?!?!

Eftermiddagen tillbringade jag och Agnes hemma hos Gabbe, Line&Leon ♥
Där var även Madde Filip&Felix ♥

Helgen avslutades med besök att Nadja, pappa/morfar och Ulrika.
I vanlig ordning med kläder till liten =)

En superbra helg helt enkel!!


Vila idag och bara vara hemma.



Kommentarer
Angelica

Tråkigt att du inte tyckte det va så bra i kosta. jag har heller inte köpt någe till mig själv, utan mest till barnen. Inte i den vanliga klädaffärn iaf. men sportkläder har jag köpt mkt och skor

2012-04-16 @ 12:47:56
Mamma

Tänk vad mycket man hinner på en helg!! Tack för att ni tog er an skitiga Zelma med :)

2012-04-16 @ 18:44:01
Sofia

Vad du är söt! Men bara om du fixar så jag får jobba med Björn i "Äntligen Hemma"!! Mmm..Haha..

2012-04-18 @ 17:50:43
Sara

Lovar Sofisen ;D

2012-04-18 @ 18:07:45
URL: http://frumelzen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0