Paket med posten



Min stjärnsjal kom med posten igår!


Fina ljuspåsar som jag budat hem från tradera kom idag,
älskar när det är mer än bara reklam med posten!

Har en sjuk man hemma, halsont och allmänt trött. Han har sovit hela dagen känns det som.
Agnes och jag har bara varit hemma, skönt!!

Det blev inget bullbak idag, hade tänkt att vi skulle hjälpas åt så det får vänta tills han bilr pigg.
Däremot planerade jag för lite kakbak men soffan lockade mer ;D
Har allt hemma så det blir nog lite kakor imorgon!


Idag går våra tankar till en familj som har en tuff tid framför sig ♥



K r a m





Kommentarer
Mamma

Mmm..nybakat då kommer jag! <3

2012-04-11 @ 21:21:04
Madde

jättefina:)

2012-04-12 @ 13:38:35
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Angelica

Vikka fina ljuspåsar =). Tänkte fråga om det är ok att jag visar din blogg i min blogg som: bloggar jag följer?!

2012-04-12 @ 17:41:54
Sara

Tack fina ni!!

Angelica; Självklart är det okej att du gör det =)

2012-04-12 @ 17:51:16
URL: http://frumelzen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0