Scones



Nybakat med ost och den godaste av dom alla marmelader som finns, avslutade vår torsdagskväll!

En natt med mindre sömn har övergått och blivit tidig morgon här på Torsgatan.
Pappa F har smittat liten med en tråkig förkylning =(
Stackars liten ♥
Kunde jag skulle jag ta förkylningen tio gånger om!

Igår kväll kom mamma och Ellen och gjorde oss sällskap i form av scones-mys, såå gott!!
Går busenkelt och snabbt att göra, fattar inte varför man gör det så sällan.
Snygg marmelad-burk och på köpet den allra godaste =)


Vart tog alla mina leksaker vägen?! Jag har ingen aning ♥

Idag på morgonen fick både jag och Freddy ett gott skratt, minen på andra bilden är ju oslagbar ;D
Observera dom söta små händerna!
Varför leka med sina leksaker när det går att kasta ner dom på golvet?!
Hon är fullt medveten om att mamma och pappa alltid plockar upp leksakerna igen,
vilket gör det extra roligt att gång på gång slänga iväg dom!
Älskade unge ♥

Nu sover hon igen, verkar inte ha feber men inte heller helt på topp.

I eftermiddag bär det av till stan, både mamma och jag hade "glömt" vår lilla mamma-dotter-kväll =)
Tack för påminnelsen Sofia!!
Mamma ska på massage innan så jag får nog ta en vända på stan, inte mig emot.


K r a m



Kommentarer
Mamma

Tack! för en härlig eftermiddag/kväll :) Ange-Bange är ju bara för go <3

2012-04-13 @ 22:07:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0