Sitta själv


Igår satt Agnes själv för första gången, övning ger färdighet ;D

Även om det bara är en stund är mamma & pappa stolta!
Helt plötsligt blev hon så stor, vår lilla tjej ♥

Har haft en gnällig Agnes idag på förmiddagen, tänkte att hon skulle underhålla sig själv en stund
så jag fick dra av med dammtrasan men det blir ju aldrig som man planerar.
Nu sover hon så jag får väl passa på innan hon vaknar.

Ikväll blir lägenheten full av härliga tjejer då det vankas Perfect home party!

Nu städ, bak och fix =)


K r a m



Kommentarer
Angelica

Tack så mkt för idag. Ni hade det så himla fint. jag va så tankspridd så jag tror jag glömde ställ ut min kaffekopp i köket innan jag åkte :( kom på det på hemvägen . Ursäkta

2012-04-23 @ 21:08:46
Sara

Tack själv!! Superkul att du kom =)

Vi måste träffas så vi får mer tid att prata!

Kolla upp när du kan och hör av dig.

Alla koppar står i diskhon så tänk inte på det =)

2012-04-23 @ 21:26:56
URL: http://frumelzen.blogg.se/
Mamma

Tack för en trevlig kväll hos dig!

Fina vänner du har, var rädd om dom!

2012-04-23 @ 22:42:01
Madde

Vilken duktig tjej:) tråkigt att jag och Felix fick stanna hemma ikväll:(

2012-04-24 @ 04:16:43
URL: http://Http://www.mrsmaddy.blogg.se
Angelica

Det skulle passa bra en förmiddag. När jag jbr eftermiddag..

Då är Neo på dagis med..så jag behöver inte ha med mig båda barnen. Utan kan åka i lugn o ro me bara Tiio

2012-04-24 @ 15:38:14
Carin

Ja visst känns de stora när de börjar sitta... :) Fin blogg förresten!!

2012-05-04 @ 09:05:38
URL: http://gojaolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0