Helgen som varit



Fredagen blev det fikastund hos Elin, där var även Johanna och Levi ♥
Längtar extra mycket efter sommaren när man äter jordgubbar, så himla gott!!
Elin hade bakat bullar och jag tog med kolakakor och hallongrottor.



Levi fick tyvärr inte så mycket kontakt med sin kompis, hon var mer intresserad av bamseboken =)

Lördagen spenderardes i det STORA varuhuset Ullared ;D
En toppendag från början till slut!!
Gabbe & jag höll ihop hela dagen, först ut ur bussen och sist in, haha!!
Vilka galningar vi är!
Hittade mycket båda två och är supernöjd med mina inköp, ett senare inlägg om all shopping kommer!



Igår åkte Agnes & jag till mormor på lite fika.
Hon stod och bakade precis när vi kom, nybakat är allra godast!
Lemoncurdkakor, recept från Ernst Kirchsteiger.
 Supergoda, man bör dock göra dubbel sats!!


K r a m



Kommentarer
Gabbe

Mumsiga kakor! Riktigt gofika! :-)

Ja vilka galningar vi var! :-) Och SÅ mkt fint och bra vi fick med oss! Bästa gången hittills med mina inköp. Jättenöjd! Hoppas vi ses snart igen. Skulle vara gott att testa di där kakera ;-) Kram vännen

2012-04-30 @ 15:00:28
Mamma

Hahaha precis minst 3-dubbel sats tycker jag! :)

2012-05-01 @ 22:22:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0