Levinsky stjärnsjal




Svårt att missa då hela bloggvärlden gjort ett inlägg om denna underbart fina sjal!
Jag ska inte vara sämre ;D Klickade hem den i "off white"
Kommer passa perfekt till mina vita converse nu i vår och sommar.
Märket är Levinsky och du hittar den på Campadre till ett riktigt fyndpris!

Dagen började med migrän, sådär kul.
Därför stannar vi hemma från dagens kalas, synd men jag orkar inte göra nånting.
Mår bättre nu men är trött, fördriver tiden med lite spaning på nätet ;D Livsfarligt!!

Freddy ska ut och sopa rent uppfarten från all sandning under vintern, så nu blir det att leka med liten!


K r a m



Kommentarer
Mamma

Vi saknade er! Hoppas du mår bättre nu kram

2012-03-17 @ 20:29:48
Angelica

det finns måååånga "bra" sidor på internet ;)

blooming.nu ( mammakläder o barnkläder)

kameleontdesign.se

lekmer.se (leksakssajt med mkt rea.. men en massa barnkläder me )

alvashus.se

fridasgard.se

systerlycklig.se

du kanske vart inne på dom flesta av dom redan

ja just det. bestsellershop.se där har du veromoda, only, jack and jones och name it för barn. det är lätt att fastna i nätshoppingträsket. men själv föredrar jag o handla hemma. så länge barnen va bebisar o låg i vagnen gick det bra o shoppa ute. men nu?!? nej tack. Man blir bara svettig o irreterad ;) med en tvååring o 4åring. det är bara om det är absolut nödvändigt

2012-03-20 @ 10:51:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0