Måndag



Urgulligt att Lundmyr of Sweden har utökat sortimentet åt det lite tjejigare hållet!
Det svarta och vita är jättefint men det HÄR slår ju allt =)
Vill HA!!!!

Dagen har flygit iväg trots att vi bara hållt oss hemma.
Badat liten, diskat, tvättat, busat & lekt =)
Imorgon väntar kompis-dejt för både mig och Agnes x2 - Full rulle med andra ord!

Har avverkat, "halv åtta hos mig", "familjen annorlunda" och "Maria Wern"
så nu är jag helt slut i knoppen, blir sängen snart!

Älskling om du läser: GLÖM INTE SOPTUNNAN - Love u ♥


G o d n a t t



Kommentarer
Angelica

Åh...jasså det fanns till tjejerna med. Hon som har barnkläderaffärn här i Åseda hade tagit hem det ljusblåa. Men hon sa aldrig att dom gjort en kollektion i rosa med. Det finns ju inte så mycket till större barn. Tror det sista jag köpte va i strl 86 och det köpte jag i kosta outlet. Fanns så söta Pikeklänningar till flickor i lundmyr oxå

2012-03-20 @ 08:06:45
URL: http://angeluttasvardag.blogspot.se/
Sara

Den där butiken i Åseda måste jag snart besöka låter det som =)Dom har mycket fint förstår jag?!

Får kanske bli ett besök till kosta med ;D Säg inget till Freddy bara, han blir skogstokig på mig!!

2012-03-20 @ 09:08:14
URL: http://frumelzen.blogg.se/
Angelica

Ja..hon har mest villervalla , o det har oxå kommit i mer tjejiga kläder nu. Innan har det mest bara vart unisex. Annars har hon Lasse Åberg kläder, Nova star. geggamojja, Duns sweden och lundmyr. Hon har även sitt andra företag därinne..smyckestillverkningen. o dop presenter. Brevid Busiga kläder ligger en presentbutik med.. där det en dagsverksamhet. Dom gör fina barnvimplar till barnrum..dom små stolarna..och så ljuslyktor o prydnadsgrjer..det mesta i vitt ;)

Kosta e klart värt ett besök..tar typ 35 min här från åseda. Förrutom barnkläderna där så har dom ju en finfin inredningsbutik

2012-03-20 @ 10:20:13
Sara

Åhhhh!! Shit va sugen jag blev på att åka och kolla nu =)Låter som rena himmelriket där i Åseda! Hur är öppettiderna?

Så det är inte längre än 35 min från åseda till Kosta ;D Kankse kan övertala mannen ändå! Haha =)

2012-03-20 @ 11:08:21
URL: http://frumelzen.blogg.se/
Angelica

Hon öppnar kl 11-18 mån-fre . lör 10-13.

Kosta öppnar tio varje dag

Åker jag själv tar det 35 min..men jag gjorde en vägbeskrivning på eniro. då tar 41 min härfrån.

ni har 8,9 mil dit. Det finns mkt sportkläder och skor. Barnkläder är ju POP deras största märke, men dom har lundmyr, levis ,paul frank (mini). Mkr ytterkläder..regnkläder. en bokaffär och en blomsteraffär med massa fint i. på vägen till kosta kör ni förbi lenhovda ..där längs med vägen ligger en JÄTTEMYSIG inredningsaffär som är nyöppnad. Lilla rummet tror jag den heter. Jättemkt fint därinne oxå

2012-03-20 @ 11:24:55
Sara

Angelica, du är livsfarlig!!!

Jag blir ju helt shopping-tokig nu :D Haha!!

Sidorna du skrev om har jag besökt ett flertal ggr!!

Tänk om man vore miljonär =)

2012-03-20 @ 20:09:45
URL: http://frumelzen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0