Mina första skor




Är så glad över att mamma sparat mina första skor!! Tycker dom är otroligt söta och charmiga =)
Sådär lagom slinta och använda för att passa min smak, ska nu bara fundera ut var jag ska ha dom någonstans,
för jag vill gärna ha dom som dekoration här hemma!!

Har fikat på Berga-fiket idag med Elin, Mikaela och Ebbe ♥
Semlorna var SLUT =( eller slut och slut, de serverade inte semlor längre.
What?! Min älskade chokladsemla då??
Tydligen har dom haft semlor i hela 8 veckor så med tanke på det har jag nog fått
så många chokladsemlorsom jag behöver,
jag kan tänka mig att vi varit där MINST 6 av dom 8 tillfällena ;D

Taco till middag och munkfika med jugoslaven =) Tack för det!

Eftermiddagen och kvällen har jag ägnat åt att bädda rent, tvätta. Härligt söndagsnöje!

Imorgon väntar bvc-besök för Agnes, får se om hon går igenom besiktningen.


G o d n a t t  ♥



Kommentarer
Sofia

Åh sicka söta! Kul det är att du börjat blogga Suvve! :)

2012-03-05 @ 15:44:54
Sara

Ja men visst är det kul ;D

Kuligt att du läser tycker jag!!

2012-03-05 @ 21:23:29
Nathalie

Vad roligt att du har kvar dina första skor :)

När Johan fyllde år, då fick han sina första skor fastklistrade på en tavla. Ett tips om du vill ha framme dina skor, tänkte jag ;) Jättefint faktiskt.

2012-03-18 @ 00:45:58
Sara

Tack för tipset Nathalie! Låter som att det kan bli riktigt fint att gör så =) Just nu står dom på Agnes byrå i hennes rum!

2012-03-18 @ 15:21:57
URL: http://frumelzen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0