Öppna förskolan




Idag har dom här två busungarna varit på "öppna förskolan" (bilden tog jag förra v)

Tycker det är himla bra att det finns lite aktiviteter såhär när man går hemma,
både för de små men även för mammas och pappas skull.
Superkul att umgås och få lära känna andra människor.
Sjunga, leka, prata, pyssla och FIKA ♥ tillsammans!
Eftersom mormor fortfarande är sjuk så hoppade Hjördis in istället, tänk att jag hade henne när jag var
lika liten som Agnes, ganske häftigt!




Älskade, älskade unge ♥ Du är det bästa som finns!!

Zippo är i Berga så jag passade på att svabba av golven här hemma,
så nu sitter jag och njuter av skinande rena golv NJUTER!


K r a m



Kommentarer
Mikaela

Det går inte att sluta le när man ser på de tre bilderna på Agnes! Hon är ju bara underbar!=)

2012-03-07 @ 12:35:59
URL: http://mikkalea.blogg.se/
Madde

Charmiga Agnes:)) Sara saknar dina inlägg:)

2012-03-10 @ 20:09:03
URL: http://Http://www.mrsmaddy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0