Perfect Home




Igår hade vi städ och röjning på schemat, det har vi egentligen varje dag så inget märkvärdigt med det.
Var bara hemma och hade det bra helt enkelt!

Framåt kvällen var det dags för Perfect home party hemma hos Johanna =)
Föll direkt för den galet fina och praktiska leksakskorgen, den ser liten ut på bilden men är mycket större
i verkligheten. Kommer bli jättebra till Agnes leksaker framöver.
Finns ju hur mycket som helst som man vill ha men jag får väl "hi" mig lite,
vi ska ju till huvudstaden om ett par veckor och då ska det handlas vill jag lova!

Ramen bredvid är supersnygg och får flytta hem hit nästa gång det är party,
vilket blir den 23 april här hemma hos oss! Kul =)

Agnes var själv med pappa igår och det gick himla bra, bortsett från att hon saknade mamma!
Tur att jag bara var borta 2 timmar.

Har precis kommit hem från en promenad ner till Karlssons med Mikaela och Ebbe.
Agnes sover nere i vagnen nu, hoppas på ett litet tag till ♥

När Freddy kommer hem från jobbet blir det stan en sväng, äta lite gott och kanske handla lite.
Faster Sandra vill låna A ett tag, det får hon mer än gärna!



K r a m



Kommentarer
Madde

Jättefin:)

2012-03-18 @ 19:02:38
URL: http://Http://www.mrsmaddy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0