Så älskad från första stund






Sitter här i min ensamhet och tittar igenom massor av bilder på vår lilla tjej ♥
Det är inte utan att man bli tårögd av all lycka och kärlek du har kommit med, vår älskade lilla Agnes!
DU är så fantastiskt underbar!

Har kollat på våran bröllopsfilm och tårarna har trillat till underbar sång av Sara!
Utan dina andetag ♥
Tänker på hur lyckligt lottad jag är!
Varför så sentimental?!
Ibland kommer vissa saker fram och upp till ytan 
som gör att man tänker lite extra, idag är en sådan dag.

Lek med Mikkan och Ebbe idag, tack för att ni finns ♥
Tack för att jag alltid kan ringa dig om precis allting!!
Knasigt eller ej, jag tycker om dej =)

Nu blir det sängen, pappa Freddy har nämligen bokat in oss på babysim imorgon!!
Härligt med egna initiativ =)


G o d n a t t




Kommentarer
Mamma

Ja du Sara, finns så mycket att va TACKSAM över!

Vi borde nog tänka på det lite oftare.

TACK för att DU finns <3 älskar dig <3

2012-05-15 @ 23:22:21
Angelica

Vilken fin skylt det var på bilden ovan. Är det du som är så duktig och gör sådana själv?!? =)

Hoppas det gick bra på simmet..Freddy berättade att ni skulle dit..roligt att dom engagerar sig.

Man ska verkligen va glad över det man har..brukar påminna min man om det när han e tjurig över att man aldrig får sova och pojkarna bara träter.

Vi har två friska underbara pojkar. Det ska vi vara glada över

2012-05-16 @ 11:13:09
Madde

Gumman, älskade vän:) ibland är det bra och ändå ganska skönt att tänka och bli lite sentimental för visst är det så att man uppskattar allt så mycke mer då❤

2012-05-18 @ 16:08:50
URL: http://Http://www.mrsmaddy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0