Sköna maj välkommen!




Några av fynden i lördags!

Maj är en underbar månad tycker jag, sådär lagom vårigt & somrigt på samma gång!
Det var tänkt att vi skulle åka till Kalmar men i sista stund ändrade vi oss.
Vi åkte istället till pappa/morfar en sväng, det var på tiden att vi träffades ♥
Trots att vi bor så nära har man ju sitt eget och alltid en massa saker att göra.

Vid lunchtid bar det av till farmor & farfar.
Farfar och pappa Freddy var ute i trädgården och snickrade
så Agnes och jag fick farmor alldeles för oss själva ♥
Hon bjöd på tacos och jag smet iväg till Konsum och fixade fika!
Efter maten spanade vi in byggprojektet, en timme ute i solen resulterade i lite rödrosiga kinder
för både mig och Agnes. Solhatten på till nästa gång!!!

När vi ändå var i farten med att besöka mor och farföräldrar tog vi mormor med =)
En fika uppe i Horseberg avslutade vår lediga dag tillsammans!


Freddy & jag har haft fruktfrossa, gott!!



K r a m & G o d n a t t



Kommentarer
Madde

Har du fastnat i det rosa träsket hihi :)) åh gudans va gott med gubbar kram bästaste du, fikadate snarast:)

2012-05-02 @ 00:15:54
URL: http://Http://www.mrsmaddy.blogg.se
Sara

Ja jag har nog det ;D rosa hör sommaren till tycker jag!!

När kan du träffas?! Vi vill ju fira Filip med =)

2012-05-02 @ 10:49:33
URL: http://frumelzen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0