Midsommar 2011















Underbara bilder från midsommar förra året!
Blev så glad av att titta igenom mappen så kände för att smitta av det på er =)
Mysig & lugn midsommar då vi var 3 stycken som hade bebis i magen ♥
Mikkan ganska så höggravid med lilla Ebbe-skrutt som tittade ut drygt en vecka efter!

Om jag inte minns fel så vann tjejernas lag + Fidde i kubb!!
Traditionell midsommarmat och jordgubbstårta serverades och senare på kvällen drog vi igång grillen.

Agnes & jag har varit i Ruda på öppna förskolan idag, mysigt att träffa fler mammor och bebisar.

Jag har gjort smörgåstårta och just nu bakar Freddy bullar!
Tänkte hinna med en kladdkaka innan det blir allt för sent,
imorgon väntar nämligen lite försenat födelsedagskalas.

På kvällens meny står vegetarisk pastasås.
Mozarella, färsk basilika och körbärstomater i vitvinssås och till detta pasta!

Stan imorgon med mina syjuntor ♥
Tror det blir restaurangbesök senare på kvällen!!


K r a m



Kommentarer
Anonym

Åh jag blir så glad när jag ser bilderna! Vilken superlyckad midsommarafton! Så gó mat & så goa vänner! :)

2012-04-20 @ 20:54:35
Anonym

från Sofia :)

2012-04-20 @ 20:56:11
Madde

Fin bilder Åhh mysmagar:)

2012-04-21 @ 17:13:53
URL: http://Http://www.mrsmaddy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0