Tossiga Tisdag




Det har ekat tomt här inne ett par dagar, detta på grund av en nedrans NACKSPÄRR!!
Man ska inte klaga för det finns ju faktiskt sånt som är värre men "lite" jobbigt har det varit,
nu är det som tur bättre =)

Söndagen spenderades med min älskade syjuntor ♥
Hemma hos Elin fick vi nygräddade våfflor och många tankar och ord bytta med varandra!
Underbart att vi har varandra, jag är såå tacksam för det.

Vi har även hunnit med att bjuda Johansson/Hultqvist på raggmunk, ännu en tisdag på öppna förskolan
och ett lite förtidigt firande av mig!





Tack Elin & Joakim!
Otroligt fint budskap som man borde tänka på både en och två gånger.





Har även hunnit med ett besök hos Madde och hennes två små gossar Filip & Felix!
Mumsig vållöpaj och massa prat, som alltid ♥

Väl hemma igen har jag svängt ihop en smörgåstårta, det vankas lite kalas imorgon =)


K r a m



Kommentarer
Gabbe

Vållöpaj som är så gott! :-) Och du..de där skyltarna kikar jag oxå på :-) Finns mycket fint på Tradera där sådana skyltar och texter finns,. Redan shoppat 3 saker till hemmet. Blir till nya sovrummet sen oxå...hi hi...kram!!!

2012-03-28 @ 08:58:06
Madde

Tack för en mysig eftermiddag<3 Gabbe nästa gång måste du va med också:)

2012-03-28 @ 12:11:10
URL: http://Http://www.mrsmaddy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0